Sorry..

Orkade inte med något inlägg igår. Var på så himla dåligt humör så jag kände att det skulle ha blivit ett otrevligt inlägg om jag hade försökt.

Men trots att jag hade dåligt humör så fick jag en hel del gjort. Jag städade huse. Skulle egentligen bara ha dammtorkat och städat toaletterna men jag hade som sagt inte så bra humör och då är det bra för mig att städa så jag gjorde rubbet. Var hur skönt som helst efteråt. Efter städningen tog jag och slappade lite innan det var dags att göra mat, blev korvstroganoff med ris. Pysslade lite efter maten och hamnade till slut i soffan med Förlossningshandboken på magen. (Den funkar bra som bokstöd)
Kl 21.00 Var det dags för Criminal Minds. Älskar verkligen den serien! Fram tills det här ögonblicket så hade mitt humör gjort en helomvändning. Mycket vände när Gorgeous kom hem och det blev bara bättre. Gjorde iordning te åt oss, skivade lite frukt och tog fram två muffins. Blev hur mysigt som helst!


Idag har jag en lista på vad jag ska göra men det är mest smågrejer. Ska försöka ta det lugnt och läsa en del och ladda inför morgondagen. Ser fram emot det tjejer!!

Vi hörs säkert senare. Jag är ju på bättre humör idag!
Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0