Tack så mycket

Hade en otroligt trevlig kväll igår! Tack så mycket mina underbara vänner. Kvällen började med pizza och prat i köket. Sedan förflyttade vi oss till vardagsrummet med godis, chips, ostbågar och jordnötter. Men vi var alla proppmätta så det gick inte så mycket sånt. Det blev bara att vi tittade på Snövit, men vi pratade desto mer!!! smiley Måste säga att det blev en mycket bra kväll! Fler sånna! Kanske inte hinner innan bebisen kommer men man kan ju alltid försöka.

Idag gick vi upp tidigt. Gorgoeus skulle till en läkare ute på Hammarö för att få ett friskhetsintyg till jobbet. Han skulle vara där redan kl 9.15 så som sagt, det blev tidig uppgång. Och med tanke på att det blev sent igår så har jag varit lite sliten idag. Men efter läkarbesöket var vi iväg till PG och Emma som precis har fått tillgång till sitt hus på Hammarö. Blev lite fika innan vi åkte vidare till OnOff för att framkalla kort och sedan ut till Ikea för att kolla lite priser på ett skötbord och lite smågrejer. Skötbordet ska stå på badrummet uppe så att man slipper springa ner så fort det är nåt.

När vi sedan kom hem så var jag helt slut. Gorgeous åt lite mat men jag hade ingen matlust. På tok för sliten. Men jag åt lite frukt och sedan så la jag mig i soffan och Gorgoeus tittade på film. Det tog inte lång stund förrän jag sov. Väldigt skönt!! Så nu är jag piggare men är fortfarande kvar i soffan med en filt över mig. Kommer nog inte göra så mycket mer den här dagen. Hoppas verkligen på att jag är piggare till imorgon!

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0