Fotografering


Dagen igår var en väldigt bra dag på många sätt men också lite tråkig på andra.
Började med att gå upp ganska så tidigt, Gorgeous skulle på innebandycup i Kil. Höll honom sällskap under frukosten och så. När han hade åkt satte jag igång med att städa. Det gick bra och jag unnade mig en skön dusch efteråt.
Iväg till Kil för att titta på en match. Dessvärre så förlorade de den matchen som jag tittade på. Efter matchen åkte jag och Gorgeous till stan trots att laget hade fler matcher att spela. Vi hade ju tid för fotografering. smiley

Fotograferingen gick hur bra som helst. En helt underbar fotograf. De flesta bilderna vi tog var i bara underkläderna och jag var helt naken på en av bilderna. Men det kändes inte konstlat eller otrevligt utan det gick jättebra. Om det är någon som vill ha namn och nummer till henne så ger jag gärna ut det. Jag rekommenderar henne verkligen. Har dock inte sett våra bilder än men såg andra bilder som hon hade tagit och de var hur fina som helst.
En annan sak som var lite rolig med fotografen var att hon är tillsammans med en kille som gick i samma årskull som mig på gymnasiet. Världen är bra liten ibland. Längtar som en tok nu tills bilderna kommer!!!

Efter fotograferingen var vi hem en snabbis och sedan tillbaka in till stan. Det var ju fotboll!!! Vi tittade på fotbollen hemma hos Koma, Jenny och deras lille Vincent. Blev en mycket trevlig kväll, trots att Sverige förlorade. smiley Men, men, hoppet är ju inte helt ute än om jag har fattat det hela rätt...

Idag är det en riktig slappardag. Eftersom jag städade igår har jag ingenting på agendan idag. Funderar på att ta en tur till Ikea och köpa en bokhylla till sovrummet men det är ingenting som är bestämt än. Måste ju höra med min Gorgoeus först, han ligger nämligen och sover än. Han är trött, min älskling...

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0