Nya rutiner

Håller på att leta fram nya rutiner för hur mina dagar ska se ut. Är hemma för tredje dagen nu. I måndags trodde jag att jag skulle smälla av. Klockan 10.00 hade jag redan gjort allt som jag hade satt upp som mål för dagen.
Igår gick det bättre. Slappnade av lite mera och var in till stan på lunch och lite sånt.
Idag känns det helt okej. Har ätit frukost, varit ute på promenad, svarat på en enkät och kikat runt lite på nätet. Kommer nog att gå bra det här.

Har börjat med att gå upp tillsammans med Gorgeous kl 6.00 för att äta frukost tillsammans. När han åker till jobbet så har jag gått och lagt mig igen. Men imorgon ska jag prova en annan sak. När han går till jobbet så ska jag gå ut på en promenad och sedan sova en stund mitt på dagen istället. Tror att det kan bli bättre. Dagen blir kanske inte så lång. Ska prova så får vi se. Men det beror ju lite på väder och vind också naturligtvis.

Inför nästa vecka ska jag också höra runt med lite vänner som också är hemma om de har lust att ses. Säng av mobilen om du känner dig träffad och inte vill ses... 

Nej, nu blir det att köra igång en tvättmaskin och pyssla lite.
Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0