HP!

Jag har idag fått ett glädjebesked. Från Försäkringskassan av alla ställen. Trodde inte att man kunde få glada nyheter därifrån men jag har tydligen fel.
Jag har fått min ansökan om havandeskapspenning beviljad!! Jag var helt övertygad om att jag skulle få avslag och att det skulle innebära att jag skulle få jobba till i slutet på november. Men nu får jag alltså gå hem i slutet på oktober. Det känns helt underbart!!

Har varit en ganska så bra dag idag. Slutade tidigt och åkte till stan. Provade lite underkläder på Change och mötte upp Gorgeous. Vi gick ner på Lindex och köpte present till en liten tjej som vi ska och hälsa på i den här veckan hoppas jag på och så köpte sambon lite öl. Han är nämligen borta ikväll och ser på fotboll.
Efter allt detta styrde vi kosan till Forshaga och familjen Lindman-Dahl. Spenderade ett par trevliga timmar där. Fick lite fika och mycket prat. Leo var vaken mycket och var glad, alltid roligt att få lite leenden.

För min del blir det soffan ikväll. Eventuellt ska jag stryka lite men det har blivit ganska sent. Får se hur det blir.

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0