Skräms

Vår bebis i magen vet hur man skräms!
Från i lördagskväll har bebisen inte rört sig så mycket som den brukar och igår var det inte mycket till rörelse i min mage. Det rörde sig, men bebisen är ganska så rörlig i vanliga fall så detta skrämde slag på mig! Jag ringde BM imorse och fick en tid kl 13.00 idag. Hon lyssnade och kände och när hon kände så sparkade bebisen lite på henne. SKÖNT!! Allt lät bra och magen var fin och mjuk talade hon om. Alltså inget att oroa sig för. Men mitt hjärta har slagit lite extra fort under dagen idag ändå. Men nu är det lugnt igen.

Har grejat lite ute tillsammans med Gorgeous idag. har flyttat in utemöblerna och rensat lite nere i friggeboden. Kändes skönt att greja lite. Så nu blir det dusch och sedan ska jag hålla Gorgeous sällskap vid hockeyn.

Idag har vi även bokat glögg!! Blossa släpper ju som bekant en ny glögg varje och den här gången ska vi inte missa den! Vi har alltså, för att vara på den säkra sidan, förbokat några flaskor. Dock får inte jag smaka på dom förrän nästa år, men den som väntar på nåt gott...

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0