Sorry

Ledsen att jag inte har skrivit något här på hela veckan. Jag har haft fullt upp. Det har varit mycket på jobbet och mycket på kvällarna så bloggen har inte varit något som jag har prioriterat. Men tänkte att jag ska skriva lite idag.

Resan till Kroatien har jag skrivit lite om och lagt ut lite bilder. Men jag skriver inte mer om resan här. Jag håller på och lägger ut bilder ut bilder på mitt galleri. Jag kommer att vara mer detaljerad där så den som är mer intresserad av hur resan var får kolla där istället.

Veckan som gått har alltså varit intensiv. Det har varit nåt varje dag. I måndags var vi till barnmorskan, tisdag var mamma och lillasyster på beslk, onsdag var det bebisgrejs-shopping, torsdag kvällsmöte och fredag var det klippning och stan. Idag har vi varit på namngivning och sedan hem till svärmor. Sitter just nu i soffan och tar det lite lugnt. Min kusin och hennes sambo är på väg hit för att säga hej. De har varit i Åmål på konfirmation och ska titta in en snabbis på hemvägen.

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0