Övertrött

Ikväll var det jobbigt för min lilla älskling. Han hade inte sovit så jättebra under dagen idag så han var såå trött när han skulle lägga sig vilket resulterade i att han inte kunde somna. Det kan ju vara så med små liv ibland. Så ikväll var första gången som han faktiskt var riktigt ledsen och vi fick kämpa lite för att få honom att lugna sig och somna. Men till slut så!! Så nu ligger han skänt och sover i sängen.

Annars idag så har två av mina systrar varit och hälsat på, nämligen de två som vanligtvis huserar i Norge. Skulle ha varit till Fia men idag fick mina systrar gå före eftersom de inte är hemma så ofta och det är inte så ofta jag är i Norge. Får träffa Fia en annan dag.

Imorgon blir det lunch hemma hos mormor, söndag är det mat i Borgvik och på måndag ska vi ha en riktig familjedag eftersom Gorgeous åker till Sthlm på tisdag och blir borta till på fredag. Men jag blir inte helt själv hela veckan inte. Frida kommer och håller oss sällskap på onsdag och hon stannar tills på torsdag. Mycket trevligt tycker jag!

Nej, nu ska jag titta lite på tv men blir nog inte uppe så himla länge till skulle jag tro.

Love, emmsaklemmsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0