Borta

Har varit borta i ett par dagar, har haft fullt upp!

I torsdags började Viktor med att krypa. Eller ja, han tar sig framåt iaf med dragkraftiga armar och sparkande ben. Men han lyfter rumpan en hel del så det "riktiga" krypet är nog inte långt borta.

I fredags var vi hem till Elena och hälsade på en sväng. Blev lite fika och så kollade vi en deras växthus. Ett riktigt fint bygge! Hatten av till Nisse!

I lördags var jag och Viktor hem till Becky och Leo, hon var nämligen gräsänka för kvällen. Även Sandra och Mli kom hem till Becky under kvällens gång. Vi åt mat, massa glass med sås, godis, chips och såg på Disneys klassiker nr 2, Pinocchio. Efter filmen åkte Sandra hem medans jag, Mli och Becky satt och pratade om allt mellan himmel och jord. Tack för en underbar kväll!!

I söndags kom Peter bror och kusin och hälsade på. Vi grillade och spelade MarioKart Wii. Mycket roligt!!

Igår var jag och Viktor hem till mamma och Frida ett par timmar. Sedan var vi in till Peter mamma, Carina, och åt mat innan vi åkte hem. Väl hemma tog det ca 1 timme innan min lille buse somnade. Har sov nämligen 15 minuter i bilen och det är tillräckligt för att få lite ny energi... Idag har vi varit en sväng till stan och på fika hos Daniel och Hanna. Nu håller Peter på att försöka få Viktor att sova och Daniel och Hanna ska komma hit en sväng. Vi ska nog spela Monopol. Var längesen jag spelade det, håll tummarna för mig!!


Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0