En ny dag

Hur jobbig gårdagen än var så kommer det alltid en morgondag och det tycker jag är en stor tröst när man har en tung dag. Bara jag klarar mig till imorgon, då är det en ny dag!

Igår var en relativt tung dag och den avslutades med en väldigt tung kväll. Viktor somnade hur bra som helst men mellan 19.40 och strax före 21 så var jag upp till honom 4 eller 5 gånger... Den sista gången var han i det närmaste otröstlig så jag tog med honom upp medans jag gjorde mig iordning. Och sedan var cirkusen igång... Han somnade inte förrän klockan 22.40, i soffan liggandes på mig. När han äntligen somnade gick luften ur mig också och även jag somnade. Vaknade strax efter midnatt när Gorgeous kom hem från Västervik. Viktor och jag gick och la oss tillsammans med honom och mitt lilla hjärta sov till klockan 7.

Idag är jag trött, snuvig, ont i hals och huvud... Men känner mig ändå lycklig. Har vilat tillsammans med Viktor två gånger redan och nu ska vi snart äta lunch. Ska försöka att stryka lite kläder efter lunchen och sedan kanske fortsätta rensa i garderoben på gästrummet. Får se vad energin räcker till...

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0