Fotografering

Igår var det som sagt dags för make-up och fotografering. Det blidde jag och Vivi som drog iväg till Stadshotellet till kl. 15.15 som var uppgjort. Väl där får vi veta att de är väldigt försenade! Vi lämnade telefonnummer och drog iväg på stan en sväng. Hittade ett par jättefina skor för 150 kronor som jag inte köpte, inte ett av mina smartare drag här i livet och jag ångrar mig som busen... Men gjort är gjort!!
Vi gick hem till Vivi, drack te och lekte fotomodeller med Vivis nya kamera. Väldigt roligt!!
Runt 17-tiden ringde Model Lab och sa att vi kunde komma tillbaka, det var vår tur att bli sminkade.



Under fotograferingen så var både Vivi och jag fulla i skratt ganska många gånger. Det var väldigt mycket lika poser och vääldigt, hur ska man säga, "modelligt".
När vi fick sätta oss ner och titta på bilderna så var det många som vi inte gillade alls medans några var riktigt fina. Det var dom mer "konstnärliga" bilderna som var fina. Men det var dyrt med bilder så vi sa tack för oss och gick hem till Vivi.

Där dök Becky, Fia och Mli upp och vi drack lite vin och pratade ikapp lite. Sedan drog vi ner på stan och landade på Blå. Mycket goda drinkar måste jag säga!
Strax före 23 fick jag säga tack för mig för att hinna med bussen hem. Får göra om det någongång när det går lite fler bussar!! Men jag ska inte gnälla! Blev erbjuden skjuts som jag tackade nej till. Tack ändå, kanske en annan gång!


Vännerna! (Ser ni den fina "fångad av en stormvind-vinden" som blåser oss i håret??)

Tack så mycket till mina fina vänner för en bra dag och kväll!! Blir Disney igen snart då!?

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0