Gårdagen

Igår så fick jag äntligen träffa Gorgeous kompis Ulliz från Motala!
Jag har hört så mycket gott om henne och hon har skickat massor av paket till Viktor. Och igår så kom hon hit och hälsade på oss. Så himla roligt!!
Hon dök upp strax före halv tolv och vi var sena, som vanligt! Jag åkte in och handlade lite fika medans Gorgeous och Viktor tog med Ulliz på husvisning. När jag kom hem pratade vi lite och sedan blev det lunch. Lite mera prat och sedn fika. Viktor sov middag en liten stund. Kikade på kort och helt plötsligt hade det gått fem timmar och Ulliz var tvungen att åka hem. Så kan det gå. Men nu får det inte gå så länge tills nästa gång. Vi får nog försöka ta oss ner till Motala och hälsa på framöver.



Idag så har det regnat, regnat och regnat... Men jag ska snart åka in till stan coh gå på bio med Fia, Annsofie och Lina. Vi ska se sista filmen i Twilight-triologin. Ska bli mycket trevligt. Men ska springa lite ärenden först så måste åka ganska så snart...

Love, emmsaklemmsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0