Gor morgon

Viktor vaknade vid kvart i fem imorse och var vansinnig!!! Jag var tvungen att gå runt med honom, om jag satt ner eller la honom mellan oss i sängen så blev han jättearg. Jag gick runt med honom lite tills han somnade men när jag la honom ner så vaknade han. La honom på armen, sjöng och vaggade och då somnade han. Det hela tog ca 25 minuter. Stackars Gorgeous som skulle upp och göra första dagen på jobbet...
Men när Viktor somnat om så sov han gott tills klockan var sju. Nu krälar han runt på golvet i lekrummet och grejar.



Det är svårt att få en bra bild när lilleman är så intresserad av datorn och bara vill fram till den och kolla lite...

Idag blir det öppna förskolan i stan tillsammans med Lycka och Fjodor. Sedan ska vi nog hem till mamma, om hon har blivit frisk. Pratade med henne igår och hon lät inte pigg alls... Men vill träffa henne nu när hon är hemma. Hela nästa vecka så är hon i Norge.

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0