Schampo-tips

Jag har ett nytt schampo, Nivea Straight and Easy. Dock tycker jag inte att håret blir varken straight eller easy!! Jag behöver tips på schampo som är bra för att håret ska bli lite rakare!!

Jag har alltså precis duschat, annars så hade jag inte kommit på att be er om hjälp. Har städat på förmiddagen och eftermiddagen ska jag tillbringa tillsammans med min underbare son. Han har varit mycket med Gorgeous under förmiddagen så jag har kunnat städa. Men han är förkyld igen så han ska få egentid under eftermiddagen så kanske han blir lite piggare.

Kvällen ska tillbringas i soffan med kex och ost. Vi ska se på Horton. Vi blev så filmsugna redan igår när vi beställde en del nya filmer. Vi beställde härifrån, 4 blu-ray till priset av 1 film + frakt! Filmnördar som vi är så är det klart att vi nappade på det. Filmerna trillar in i nästa vecka. Det blev filmerna Australia, Prince of Persia, Percy Jackson - Kampen om åskviggen och Shutter Island. Blir nog en filmhelg nästa helg skulle jag tro!


Har varit sugen på den här filmen länge och nu ska jag äntligen få se den!

Har insett att jag får lugna mig lite med joggningen också. Förra gången jag sprang fick jag otroligt ont i höfterna. Ska springa var tredje dag ett tag nu så får vi se om det blir bättre då. Har ju som sagt inte tränat på ca 1½ år och nu är jag ute och joggar på asfalt. Stackars kroppen får ju en chock!!


Love, emmsaklemmsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0