Sjuk

Jag är sjuk. Dunderförkyld! Hela huvudet känns uppblåst... Inatt hade jag ingen nässpray vilket innebar att jag inte sov så bra. Men idag har jag varit på Kronans droghandel och inhandlat medel mot täppt näsa!

Annars så har jag varit hemma hos mamma större delen av dagen. Skönt att komma iväg lite fastän jag är sjuk. Jag tror att tiden skulle ha gått så sakta om jag hade varit hemma. Men ikväll kommer min älskade sambo hem igen och imorgon så ska jag försöka slutföra renset i garderoben som jag påbörjade igår.
Har en himla massa som ska rensas och slängas. Så mycket som bara ligger och som inte har något värde. Men nu ska det bort! En del iaf....

Nu blir det till att stryka lite och sedan slappa i soffan en stund innan det blir sängen!
Kram på er!

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0