Smyckeskväll

I tisdags så var jag, Vivi, Becky, Tina och Mli hemma hos Fia på smyckesparty. (Fia har ju egentligen flyttat ner till Halmstad men hon fick låna sin mammas och pappas hus.) Fia är jätteduktig på att göra egna smycken och hon ville visa och sälja smycken till oss.
Busiga som vi var så hade vi också köpt hej-då-presenter till Fia som vi startade kvällen med. Hon fick en blomuppsättning med en lila kruka och två ljuslyktor till värmeljus.



Efter paketöppning fick vi kika runt bland alla smycken. Det fanns både ringar, örhängen, berlocker och halsband. Hon är så himla duktig. Jag plockade på mig ett halsband att ha berlocker i och etthalsband med svarta berlocker.



När vi var klara med att kika på smycken fick vi kvällsfika. Mumma!!
Sedan var det våran tur att göra smycken. Då var det jag, Vivi och Becky kvar, de andra var tvugna att rusa. Jag gjorde en rosa berlock till mitt halsband.
När vi pysslat klart fick vi gå igenom en stooor säck med kläder. Fia hade nämligen rensat sin garderob. Vi kom alla tre hem med varsin hög! Och jag behöver inte stressa iväg för att köpa jeans!! Tack tack!!



Tack för en jättebra kväll!!! Hade dock inga kort på mig själv. Får fråga Vivi om hon har några...
Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0