Fotografering

Har idag varit på fotografering med Viktor och Gorgeous. Vi blev fotade i hos en tjej som jobbar på Manne Foto i Säffle. Hon som tog våra bilder heter Linda. Såg bilder som hon tagit på Jenny och Vincent och fastnade jättemycket för dom. Linda var väldigt proffsig, tålmodig och trevlig. Fotograferingen tog två timmar, när man räknar att Viktor blev hungrig mitt i allt. Han välsignade också sin mamma två gånger med en mycket speciell kroppsvätska... Men men, så är det. Jag tror att bilderna blev väldigt bra iaf och det är det som är huvudsaken.

På eftermiddagen idag så har Elena och Nisse varit och hälsat på. Vi hade valt dem till att bli gudföräldrar till Viktor och frågade dem om det idag. Det kom ett "Ja, det är klart!" väldigt fort och det tyckte vi var roligt. Passar på att skriva grattis till förlovningen också när jag ändå skriver om dom.

Bjuder också på en bild på mig och Viktor, det är kortet som jag har i bannern så det gör inget. Har ju skrivit att jag inte kommer att lägga upp bilder här, men någon gng ibland så kan man ju bjuda till...



Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0