Frukost

Sitter just nu och äter min frukost, havregrynsgröt med mormors lingonsylt på. Mumsigt värre. En period i mitt liv så kunde jag inte komma på nåt värre än havregrynsgröt men nu tycker jag det är jättegott och startar (nästan) alltid min dag med det. Har tagit det lugnt på morgonen idag, det är därför jag äter så sent. Gick upp runt 8.15, tog på Viktor kläder och gav han mat. Sedan har jag kört igång en tvättmaskin och lite sånt innan jag satte mig med min egen frukost. Viktor ligger i vagnen och håller på att vakna efter sin frukostsovning. På vårt schema idag så står det MYS och lite husplock. Ska inte vara hemma imorgon så ska försöka ordna till huset så det ser respektabelt ut.

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0