Kortpyssel

Håller på och organiserar och framkallar kort. Det tar tid kan jag lova. Speciellt när man har en liten kille som pockar på ens uppmärksamhet hela tiden. Försöker dock få lite gjort när han sover på dagarna. Men när han är vaken så får han vara med mig när jag grejar. Har ställt upp hans gym på bordet så att jag når honom hela tiden och så att han ser mig.

Annars så har det inte hänt så mycket. Dagarna går så otroligt fort, det är knappt jag hinner med. Eftersom Viktor sover hela nätterna så äter han väldigt ofta på dagarna. Men hellre det och att vi får sova bra på nätterna.

Helgen vi har framför oss har vi en del att göra. Eller ja, inte göra utan mest hälsa på och bli påhälsade. Imorgon ska vi fotograferas och sedan kommer min kusin och hennes sambo hit. Någon gång under helgen ska vi också hälsa på Viktors farmor så att hon får klämma lite på han.

Hoppas ni får en bra helg!
Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0