Gåvor

Det finns två ting som jag just nu skulle ha svårt för att klara mig utan. Viktor och Peter tänker ni nu... Och naturligtvis är det så men de är levande varelser och nu menar jag döda ting.
Det ena är Avent bröstpump. Min son sover nämligen hela nätter med jämna mellanrum och då är det en otrolig lättnad när man, efter att ha klarat av morgon ammningen, sätta sig och pumpa ur brösten så att de inte spänner så otroligt. Ni som har barn vet vad jag menar!!
Det andra är också en produkt från Avent men är istället bröstvårtsskydd. Jag har ett sår på ena bröstet som min son river upp varje gång han amma och har så gjort i nästan 5 veckor. Men i förrgår köpte jag bröstvårtsskydd och det är nog bland det bästa jag har gjort. Dessa två produkter är nog gåvor från högre makter till ammande mammor!!

Annars så har det varit en bra vecka. Var på sjukhuset för ansiktet i måndags och blev friskförklarad. Sedan tillbringade jag eftermiddagen tillsammans med syster. Igår var jag och Viktor på bvc för att väga och mäta. Han växer så det knakar den lille busen. Sedan var vi iväg till jobbet och hälsade på. Mycket trevligt.
Idag har vi haft sällskap av Becky och Leo som varit här på lunch och fika. Man tackar man tackar för det trevliga sällskapet.

Imorgon är det torsdag och de som känner mig vet att jag städar på torsdagar och imorgon är inget undantag. Tror att jag ska lägga Viktor i vagnen så får han sova ute en stund. Om det inte är för kallt men nu tror jag att det är varmgrader ute så det ska nog inte vara någon fara.

Nej, nu tror jag att jag måste byta blöja på min son.
Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0