Ständigt orolig...

Nu har jag fått erfara att man som mamma i princip är ständigt orolig!!
Viktor har sovit hela natten inatt, behövde inte ammas eller grejas med mer än en liten kortis runt kl 3 imorse. Men sedan sov han som en stock. Men orkade jag sova då...?? Nope! Vaknade ju så fort han rörde en liten fena i tro om att han ville ha mat. Och om han inte rört sig på ett tag så vaknade jag ändå för att kolla att han andades. Så kan det vara...

Men nu ligger han ute i vagnen och sover. Vi fick en barnvakt av mamma igår så att han ska kunna ligga ute och sova. Det är ju faktiskt väldigt skönt i luften och bara man packar in honom ordentligt så går det ingen nöd på han. Men litar inte riktigt på barnvakten än så springer lite fram och tillbaka för att kolla på honom...

Förlossningsberättelsen dröjer, har inte tid och ro att sitta med den helt enkelt. Den kommer när den kommer...

Nu ska jag ner och titta på min son igen.
Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0