Ber om ursäkt

Har inte uppdaterat på hur länge som helst och jag ber om ursäkt. Men som alla andra småbarnsmammor vet så är livet lite hektiskt ibland. Viktor fick sin spruta förra veckan och precis som förra gången så drabbade det hans sömn. Förra gången så hade han jättesvårt att sova på dagen och det höll i sig i nästan en månad. Den här gången så har han haft det svårare att somna på kvällen. Men bara han har somnat så har han sovit bra hela natten men just läggningen har varit lite svår. Men nu börjar det rätta till sig. Annars så är ha den underbara killen som han alltid är! Mammas älskling!

Livet är bra annars. Dopet närmar sig med stormsteg. Ska iväg och köpa finkläder till helgen och så måste vi beställa tårta. Men så mycket mer än så tänker jag inte göra inför dopet. Handla naturligtvis men inte baka och greja en massa. Får bjuda på hembakat en annan gång.

Nej, nu ska jag krypa ner på golvet till min son och om en stund ska vi äta lunch.

Kram på er! Ska försöka bli bättre på att uppdatera!
Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0