En bra dag

Idag har varit en mycket bra dag. Viktor vaknade 5.20, vi gick upp, åt lite frukost och lekte lite och sedan vilade vi frukost. Gjorde oss iordning, ringde min mamma och åkte till Bergvik. Mamma hjälpte mig med Viktor under tiden som jag handlade inför dopet. Det är en del som ska handlas och tänkas på även om man bara bjuder på kaffe och tårta... Och ikväll kommer prästen för dopsamtal. Känns lite nära inpå men hoppas på att han vet vad han gör.

Hittade en jacka idag också. Sprang in på Vila. Tänkte att det finns nog inget kvar och säkert inte i min storlek. Positiv som man är.. Men jag hittade en jättefin jacka som satt precis som den skulle och som det var halva priset på. Som hittat!! Så nu har jag efter mycket om och men en ny jacka. Känns bra. Visar bild på den ikväll eller imorgon. Får be min Gorgeous att ta en bild.

Nu ska jag njuta av lite egen tid medans min lilla älskling sover. Vad ska man hitta på?!?! Ett varv med dammsugaren och stryka lite kläder kanske....??

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0