Ett underbart liv

Jag lever ett underbart liv. Hade aldrig kunnat drömma om att det skulle bli så underbart. Har ett bra hus, en underbar sambo och en lika underbar son och katter som är otroligt härliga. Kan inte be om något mer.

Helgen har varit väldigt bra. Igår var vi på stan jättelänge. Viktor var hur snäll som helst hela tiden. Kom hem nästan 1500 kronor fattigare men med massa kläder till Viktor och lite till mig också. Har köpt kläder som vi ska ha på dopet, har nämligen beslutat oss för att Viktor inte ska ha dopklänning. Tillbaka till gårdagen. Vi strosade på stan, åt lunch och träffade lite kompisar för att äta glass. Blev lite sena hem men det var det värt!

Idag har vi bara varit hemma. Hade besök av Fia och Tomas förut. Mycket trevligt. Blev lite fika ute under några filtar innan vi gick in och satte oss i soffan istället.


Fia och Tomas tillsammans med min ängel

Nu ska jag gå ner till min son och sambo. Viktor har badat och det börjar bli dags för kvällen.
Love, emmsaklemmsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0