Hamnat efter...

Nu har det hänt mycket en period... Har hamnat efter lite. Ska försöka komma ikapp och visa lite bilder. Sist jag skrev ordentligt var 21 juni... Nu ska vi se, vad har vi gjort efter det... Just det, min underbara lillasyster var här och sov över. Hon passade Viktor så att jag fick städa utan att behöva bryta för att greja med honom. Det uppskattar jag mycket!! Det är skönt ibland att kunna slutföra något utan att behöva stressa.


Viktor och en stolt moster Frida

På torsdagen så var jag och Viktor till stan och träffade Mli. Hade en mycket trevlig stund tillsammans på stan, åt glass och fikade. Mycket mycket trevligt! Tack för det vännen! Plockade upp Gorgeous vid 17-tiden, handlade lite kläder åt Viktor på HM och sedan iväg hem.

 



Vill inte sitta ner i vagnen

På fredagen var det midsommarafton! Var i Borgvik på dagen och sedan var vi till Forshaga. Hade en mycket trevlig dag och kväll med god mat, god vänner och härliga skratt. Lämnade festligheterna runt 23-tiden och landade i sängen runt midnatt. Väldigt lagom tycker jag.


Far och son på midsommar!

Den 27 juni så var hela familjen iväg till min mamma och lillasyster för att grilla. Blev kvar där en bit in på kvällen. Får passa på när mamma är hemma, hon är ju i Norge och jobbar och har varit borta en hel del på sistone...


Lillasyster och mamma

Den 28 juni var jag och Viktor på vift igen. Den här gången var vi in till stan för att träffa Vivi. Var inne i stan redan runt 12-tiden och spenderade hela eftermiddagen i Vivis sällskap. Mycket trevligt! Får bli flera gånger under sommaren. Vi t lunch, var på en liten promenad, låg en stund i solen på Sandgrundsudden och sedan en sväng till Ikea och Bergvik! Tack för en trevlig eftermiddag!


Vivi och Viktor på Sandgrundsudden

Idag efter att Gorgeous slutat jobbet så åkte vi hem till Elena och Nisse, Viktors gudföräldrar. Dom bjöd på grillat och glass med jordgubbar till efterrätt. Mycket mumsigt! Det kommer också bli fler gånger i sommar!


Stolta gudföräldrar och Viktor

Nu har jag kommit ikapp lite och ni har fått veta vad jag har haft för mig. Det har varit lite resor kring stolen vi köpte till Viktor bara men orkar inte dra hela den historien. Vi kan iaf konstatera att vi bytt stol till en Britax istället!

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0