Sugen

Det ringde en kille från Telia till mig igår. Han upplyste mig om att min bindningstid snart går ut och han frågade om jag var sugen på en ny telefon. Jag sa att jag var nöjd med den jag har och om det blir aktuellt så går jag till Telia och köper en ny. Men när jag hade lagt på så kände jag att det kanske vore roligt med en ny ändå... Och när jag var ute på promenad så fick jag lite mer vatten på min kvarn. Pratade med Becky och när jag gjorde det så dog batteriet, trots att det hade varit grönt när jag gick hemifrån. Så nu sitter jag och kikar lite på Tellias hemsida... En sån här kanske...


Ja, vi får se hur det blir. Mobilräkningen kommer ju att gå ner med 100 kr i månaden nu när bindningstiden går ut och det är ju inte helt fel heller.

Nu ska jag ägna mig lite åt min son och snart så ska vi gå upp och väcka pappa för lite frukost. Han är hemma från jobbet idag igen för att han är sjuk. Tråkigt för honom att vara hemma och vara dålig men jag tycker som sagt att det är lite mysigt.

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0