Badhuset

Det har varit en ganska så lugn vecka. Gorgeous kom äntligen hem sent på måndagskvällen! Underbart att ha honom hemma igen kan jag lova! På tisdagen så åkte jag och Viktor in til honom på jobbet. Vi åt lunch tillsammans och sedan så flexade han ut och påbörjade sin ledighet som sträcker sig till måndag morgon då han åker ner till Malmö.

Vi har umgåtts så mycket vi kan naturligtvis men också varit runt och hälsat på lite folk och idag var vi till badhuset här i Grums. Det var inte renodlat babysim men bassängen var extra varm så vi passade på när Gorgeous kunde vara med.

Viktor har blivit riktigt stor nu också. Han sover inte mellan mamma och pappa längre utan sover i sin egna säng. Tror dock att det är föräldrarna i det här sammanhanget som tycker att det är lite jobbigt. Men Viktor sover bra och det är huvudsaken. 

Nej, nu ska jag slappa i soffan en stund innan Gorgeous kommer hem. Då blir det kvällsmat och sedan så blir det nog sängen. Hade en busig liten kille som ville vakna kl 5.15 imorse. Vi somnade om en timme senare och sov i två timmar men det blir lite sönderhackat. Men som min mamma säger: Han sover hela nätterna, du vet att du inte kan få allt!


Bjuder på en bild på en glad Viktor. Vi hälsar på Elena och Nisse. Viktor skrattar åt deras lilla valp Iza som leker på golvet

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0