Borta

Jag har varit borta från bloggen länge. Men ibland så tar livet överhand och jag har inte haft ork till att blogga.
Jag har inte heller varit speciellt social och jag ber om ursäkt för det. Nu känner jag att jag har saknat att blogga och nu kommer jag antagligen att komma igång igen. Kommer nog att komma en hel del Vill ha-inlägg med massa av julinredning som jag skulle vilja ha.... Hoppas att ni står ut med en jultokig blogg i ett tag framöver!!

Under tiden som jag har varit borta så har det inte hänt så mycket. Var i Sthlm tillsammans med mamma och hälsade på syster, shoppade och tittade på terracotta-armén från Kina. Var mycket trevliga dagar och min lilla ängel skötte sig helt perfekt. Inte mycket gnäll utan var bara go och glad hela tiden! Han värmer mitt hjärta den lilla killen!

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0