Mammadag

Idag har jag och min ängel spenderat hela dagen tillsammans med min mamma. Min lilla ängel ska sova över där till helgen så vi tänkte att det är bäst att passa på att umgås så att det inte blir några problem. Men det tror jag inte, min ängel älskar sin mormor och moster Frida!!!

Vi var och hämtade en soffa som mamma beställt, en sväng till Ikea där mamma köpte garderober och sedan till Vila på Bergvik där det blev en jacka till min kära mamma. Hon har shoppat järnet idag!! Men det är hon värd. Hon har faktiskt gått ner 17 kg, så en ny jacka var på plats!!

Har inga bilder från idag då jag glömde kameran så ni får hålla tillgodo!
Nu ska jag äta lite, min ängel sover redan så jag ska nog ta mig nåt framför dumburken... Sedan ska jag förbereda lite inför städandet imorgon så att det går smidigare. Klockan 21 blir det strykbrädan och Desperate!!

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0