Gårdagen

Gårdagen var fylld med en massa grejer. Hade sovmorgon, grejade ute, var på powerwalk och på eftermiddagen röjde jag lite och sedan åkte jag hem till Vivi. Lärde mig en hel del om ett program hon använder för att leka med bilder så nu kan jag nog greja lite själv. Ska försöka mig på att göra en egen banner.

Kommer ju att flytta bloggen till http://www.emmsaklemmsa.se Jag har inte tid med en hemsida så det är bättre att hemsidan är bloggen!! Kommer säga till när flytten blir. Kommer då också att ha en ny bloggdesign är det meningen. Får se hur det blir.

Nu ska jag göra kalops till min ängel och sedan får vi se vad som händer. Det är babysim idag iaf. Och idag är Gorgoeus med!

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0