Snuva

Nu på kvällen så blev min lilla ängel snuvig igen. Fram med saltlösning och nässug. Det var inte det roligaste han har gjort idag det kan jag lova. Men det var effektivt och jag hoppas att han sover gott inatt!!

Vi använder Otri-Baby som är i två steg. Mycket effektivt och jag rekommenderar det varmt!

Annars så har vi varit iväg på babycafé idag. Det märks att min ängel känner igen både lokal och personal nu när vi har varit där ett par gånger. Ska eventuellt börja gå på tisdagar också. Det beror lite på sovning och andra aktiviteter.

Nu ska jag röja lite och köra ett varv med dammsugaren innan det blir kvällen. Ska till mormor imorgon och så får vi besök på kvällen och då vill jag gärna ha det blir plockat och mysigt!

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0