Tack!!

Idag så har jag och min ängel varit på Bergvik tillsammans med Becky och Leo. Vi beslöt oss för att äta lunch där men köpa med oss fika till Forshaga och ta den biten där.
Min ängel sov 15 minuter i bilen till Karlstad så han var vaken heeela förmiddagen trots att jag försökte hur länge som helst att få han att sova.
Vi kikade runt på köpcentrat (det finns så mycket fint) och sedan åt vi lunch, packade in oss i bilarna och åkte till Forshaga. Det tog två minuter så sov min ängel i bilen. Lyfte över honom i vagnen när vi kom fram.
Detta resulterade i att båda barnen sov samtidigt och två mammor fick fika i lugn och ro!!

Min ängel vaknade efter en timme medans Leo sov ytterligare en timme och en kvart. Sedan lektes det en stund innan vi åkte hem.

Tack Becky och Leo för en jättemysig dag!!!!

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0