Aktiv dag

Idag har varit en aktiv dag!

Min ängel vaknade strax före halv sju och tyckte att dagen var här! Att hans mamma ville sova i en timme till var inget som bekymrade honom...
Vi gick upp, min ängel drack välling, vi lekte ett par timmar och runt nio-tiden åt vi frukost. Sedan grejade jag lite med datorn och min ängel lekte på golvet runt mig. Vid kvart över tio la vi oss i soffan. Tänkte att nu sover han nog i en timme iaf eftersom han hade varit vaken så länge. Tjosan!!! Kvart över tolv vaknade vi, packade badväskan och åt lunch. Sedan var det dags att packa sig u i bilen och åka till stan.

Vi plockade upp lillasyster och åkte till badhuset. Träffade på Janni och hennes Lilly utanför och eftersom man badar ungefär 30 minuter så blev det att vi följdes åt. Trevligt trevligt. Min ängel och Lilly gillade varandra lite. Snodde nappar för varandra och tuggade på varandras fingrar. Undrar vad det innebär i deras ålder?!?!

Plockade upp Gorgeous på vägen hem. Väl hemma lagade jag mat och Gorgoeus klippte gräsmattan. Jämställt eller hur...... Nej då, jag vill inte klippa gräset så man får säga att han är snäll och gör det åt mig medans jag lagar mat.

Nu blir det strykbrädan och Biggest Loser Sverige!!
Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0