Attans bananer

Tyckte att jag kom igång så himla bra igår med powerwalken. Men vad vaknade jag med idag...?? Jo, ont i halsen. Har som princip att inte träna med ont i halsen så får ta en liten paus i tränandet. Hoppas att det är bättre tills imorgon så kan jag köra intervaller då. Hoppas hoppas hoppas!!!

Viktor ha sovit mellan mig och Gorgeous inatt. Vi har vaknat ganska många gånger för att ge napp osv.. Men eftersom han har legat mellan oss så har det gått fort iaf och man slipper upp och ner i sängen. Hoppas att han är bättre idag. Har ingen lust med en sån dag till som det var igår. Han sov lite längre idag, till 06.10 ca. Det är hans vanliga tid så hoppas som sagt på en bättre dag. Attans bananer att jag ska ha ont i halsen bara. Men men, sånt är livet.

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0