En tuff dag

Idag har det varit en tuff dag...
Jag har varit otroligt trött och jag har inte kunnat vila eftersom Viktor inte har vilat så mycket som han borde. 40 minuter på förmiddagen och ca 30 minuter på eftermiddagen. På tok för lite men det gick inte att få honom att sova mer än så...
Viktor har pendlat väldigt mycket idag. Ena stunden jätteglad och klarat sig själv på golvet och i nästa stund jätteledsen och bara vilja vara uppe på armen.
Så det har varit lite jobbigt. 0en tror att det beror mycket på att jag har varit så trött...
Men jag har fått ganska mycket gjort ändå. Har både tvättat och strukit lite och städat huset.

Imorgon så kanske Mli kommer på besök. Det beror lite på hur lillkillen är. Hade tänkt att gå på babycafé imorgon men det blir det hur som helst inte. Kan nog bli lagom om Mli kommer på lite besök så att det händer lite.

Nu blir det lite mys i soffan innan vi ska sova. Vi är trötta både jag och Gorgoeus.
Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0