Forshaga

Idag så har jag och Viktor varit till Forshaga och hälsat på Becky och Leo. Magnus var frisk så han var på jobbet igen.
Vi kom till Forshaga runt 11-tiden och då gick vi på promenad. Vi gick till en lekpark i närheten där Viktor gungade för första gången!

Helfestligt att gunga!!

När klockan var strax före 12 så gick vi tillbaka. Becky lagade mat och vi sate oss ör att äta. Leo la sig för att sova direkt efter maten och Viktor var vaken en liten stund och somnade strax efter 14 och sov i 30 minuter. Barnen lekte lite och sedan var det dags för mellis. Mellan allt det här så pratades det och vi fikade. Det är så kul att träffas och prata ur sig lite. Om sånt som går smidigt i föräldraskapet och sånt som man har lite problem med. Och om allt annat mellan himmel och jord också naturligtvis!


Becky med sin Leo

Strax efter mellis så åkte jag och Viktor mot Skåre och Babyproffsen. Viktor brände sig på pelletskaminen igår så nu ska det upp grindar runt den så att den är säker. Det ser ut som att det blir en grind i tre delar som går på 999 kr. Men måste mäta lite och se om den passar men det tror jag att den gör. Får åka under helgen och köpa den tror jag.

Nej, nu ska jag slappa lite innan jag ska krypa till kojs. Är lite trött faktiskt...
Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0