Grus

Har varit en aktiv dag idag igen. Min ängel vaknade runt sex-tiden och var på strålande humör! Han fick lite välling och strax före sju gav vi oss ut på promenad. Var intervallträning idag. Det gick väldigt bra, känns skönt att vara på gång.
Väl hemma duschade jag, vi åt frukost och sedan sov vi i 80 minuter. Det är så himla mysigt att vila tillsammans!
Efter vilan så drog vi iväg till asfaltverket för att köpa grus till rabatten som Gorgeous grävt ur. Mötte upp mamma där som hade kärran. Vi har inget drag på bilen... Men allt gick bra och när vi kom hem åt vi lunch och sedan började jag lasta av allt grus.
När jag lastade av så var jag lite sur. Hade fått många kommentarer om att "är det inte bättre att Peter gör det när han kommer hem"?!?! Var för skulle inte jag kunna göra det?!?! Anses jag som så svag??
Allt grus kom av iaf och det blev en redig hög på garageuppfarten.



Nu sitter jag och kollar in lite olika webhotell. Är lite tråkigt att jag inte kan centrera texten, inte ha fler bilder brevid varandra och inte heller ha ett annat typsnitt i överskriften till mina inlägg...
Vad använder du för webhotell??

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0