Hemma igen

Då var vi hemma efter vår utflykt till stan. Vi började på Maxi där vi mötte upp min mormor. Var in och handlade, dom hade jättebra pris på hel kyckling och även på glass. Köpte också med en bil till Viktor och så köpte jag ett litet Duplo-paket. Vill att Viktor ska ha mycket Duplo så att även mamma och pappa kan vara med och bygga så det gäller att köpa lite i taget. Det är ju så himla dyrt...


Efter handlandet åkte vi hem till min kusin för att titta på hans och flickans nya lya. Den var hur fin som helst, Strandvägen bor dom på. Stor fin inglasad altan, fint och fräscht överallt. Men det är ju relativt nybyggt så hade det inte varit det hade jag funderat lite...

Vi kom hem för lite drygt en timmer sen och Viktors humör är nog nere i bott tror jag. Han är inte pigg alls... Hoppas att han sover bra inatt bara. För våran skulle och för hans så att han blir frisk snart.

Imorgon blir det nog en dag hemma. Ska försöka städa lite, om jag får det för lillkillen. Känner inget i halsen nu heller så det blir nog intervall imorgon. Men det beror ju på Viktor också. Kanske får gå på kvällen när Gorgeous är hemma.

Nu blir det lite lek och snart gröt!
Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0