Intensivt

Det har varit en ganska så intensiv dag idag. Min ängel vaknade lite på fel sida och var lite gnällig på morgonen. Men vi vilade i 90 minuter efter frukost och då blev han sitt glada jag igen.
Jag har dammtorkat och städat toaletterna, imorgon efter att Wisy har varit här får jag ta golven. Vi åt lunch och sedan så åkte vi iväg till Grums och babycafé på Växtriket. Det märks att min ängel har blivit äldre för han intresserar sig lite mer för andra barn nu. Hem och lägga lillen på soffan och pyssla lite för min del.
Iväg och möta Gorgoeus vid bussen, hem och direkt i bilen för att åka iväg till jobbet och vara med på föräldramöte.

Blir en hel del aktiviteter imorgon också. Kommer en kille från Wisy och ska ge oss en offert för fönstren. Sedan ska jag ta golven, blir lunch hemma och sen åker vi förhoppningsvis till Arvika för att hälsa på syster.
På kvällen kommer Vivi och Becky hit. Blir Disney-film, lite vin och mys för imorgon är jag gräsänka!


Morgondagens film...

Nu blir det nog inte så mycket mer ikväll än att tvätta bort smink, borsta tänderna och sedan blir det sängen. Ska försöka gå upp tidigt imorgon och gå min powerwalk innan fönsterkillen kommer. Får se hur det går med det.... Men tror inte att jag hinner med allt jag vill göra imorgon annars...

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0