Lördag

I lördags så kände jag att jag behövde ut ur huset!!! Gorgeous skulle egentligen gräva upp rabatten som ligger inpå huset men det var ett disigt regn så vi åkte in till Ikea istället! Blev en del säkerhetsgrejer och en magnettavla. Min ängel kryper, sätter sig upp och ställer sig upp så fort han får chansen så nu är det säkerhet som står högt upp på listan. Ikea har mycket bra grejer i serien Patrull och det inhandlades hörnskydd, dörrstopp petskydd och lådstopp till vårt hem. Efter Ikea drog vi iväg till Bergvik. Gick och strosade lite, var in på Apoteket och sedan på Maxi. Handlade mat och så blev det ett leksakståg med musik till Viktor. Han är så trött på sina leksaker så får handla lite nytt ibland.


Vänster: Grejer från Ikea   Höger: Viktors nya musiktåg

Åkte en sväng hem till min ängels farmor eftersom hon fyllde år men ängeln var så himla arg hela tiden så vi var bara där en kortis. Väl nere i bilen somnade han på 2 minuter och vi åkte till Gorgeous farfar och fick lite fika.
När vi kom hem bytte Gorgeous om och började gräva i rabatten. Han fick bort en hel del. Men han fick också lite dåligt samvete. Han är en sann djurvän och tyckte att det var jobbigt att förstöra hemmen för så många spindlar och diverse kryp. Men dom som satt farligt till flyttade han på så att de inte skulle skada sig. Min älskling!



Kvällen avslutades med god mat och rosévin! En underbar familjedag. Det behövdes efter en intensiv och jobbig vecka.



Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0