Lugn kväll

Blev en ganska så lugn kväll trots att min ängel var ledsen när han skulle sova. Trodde att jag skulle få springa hur mycket som helst men har bara varit uppe till honom två gånger. Skönt. Hoppas att det håller i sig hela natten.

Är hemma själv ikväll. Gorgeous är på fest på jobbet. Men han har bilen och skulle inte bli så sen. Får se om han hinner hem innan jag ska gå och sova. Sitter just nu och har ett öga i datorn och ett öga på kanal 5, Criminal Minds. En väldigt fascinerande serie, men samtidigt väldigt skrämmande. Det är ett avsnitt som jag har sett förut men det är så bra så jag kan inte låta bli att titta. Om du inte har sett något av det så gör det!!!

Imorgon så kommer nog min kusin Elena och hennes fästman Nisse förbi här en sväng. Deras lilla hund Iza har sin första utställning här i Slottsbron. Så är det bra väder går vi nog dit och tittar en stund innan vi ska till stan eller så kommer dom hit om det är dåligt väder.

Imorgon, om det är någorlunda bra väder, så ska jag och min ängel med Gorgeous till stan för att titta på starten för Tjurruset. Gorgeous ska springa med sin förening som han är ordförande i. Tokar säger jag!!!

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0