Mammas ängel

Inte nog med att han har fått höstblåsor och under veckan haft feber. Idag, sen eftermiddag, så kräktes han. Så det blir ingen filmkväll med Lindman Dahl imorgon. Hade också tänkt iväg på öppna förskolan på förmiddagen imorgon men blir inget med det heller... Får bli hemma och ta det lugnt.



Jag och min ängel idag... Den röda tröjan kommer från Fias säck... Man tackar och bockar!!

Nu sover min ängel iaf och hoppas att han får en bra natt!!
Annars så har vi haft besök av Mli idag. Mycket mycket trevligt. Det var ett tag sen vi såg varandra. Det blir lätt så när det är jobb och utlandsresor och grejer. Men det var kul att prata ikapp lite!

Nu ska jag städa köket efter maten!
Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0