Roadtrip

Igår drog jag och min ängel iväg på en liten roadtrip till Arvika. Skulle hälsa på min syster med sambo. Vi möttes i Palmviken för att sedan gå till ett mysigt fik i närheten för att äta en sen lunch. Köpte med oss fika därifrån, gick till en tebutik för att köpa te och sedan blev det en promenad till deras nya lya.
En mycket fin lägenhet och en mycket trevlig katt hade dom. Katten gillade min ängel och var jättego med honom.
Systers sambo gick och la sig när vi kom till lägenheten, han skulle jobba natt. Så vi fick lite tid för oss själva och fikade och pratade ikapp. Men jag var duktig, tog bara lite fika. Inte alls så mycket som jag brukar. Jag är stolt över mig själv!!!




Nu får det inte gå så länge till nästa gång älskade syster!!
Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0