Sömntuta

Efter förra inlägget så försvann Viktors braiga humör väldigt fort och han blev hur trött som helst. Men det var lite besvärligt att få honom att sova, han somnade inte förrän vid 14.25 och sov bara en halvtimme och så var han vaken igen. Men på så hemskt humör och fortfarande jättetrött. Jag satte på musik och började dansa med honom i köket och när klockan var 15.10 så sov han igen.


Han somnade när vi dansade i köket

Sedan satte jag mig i soffan i lekrummet och Viktor fortsatte sova på bröstet på mig. Han sov ända till klockan var 16.40!!! Helt utslagen! Han fick mellis vid 17.10 och sen gick vi för att möta Gorgeous som kom från bussen.
När vi kom hem stannade vi en stund i lekplatsen och sedan kom min mamma på besök.

Vi tänkte att nu kommer allt bli tokigt för lillkillen ikväll. Sen kvällsmat och sen i säng. Men vi provade att ge honom gröt vid 18.30 och han åt upp allt. Sedan var de bad och sedan i säng. Vi la oss i sängen 19.45 och 19.50 sov han. Så trött! Han kändes varm när han somnade så ska ta med termometern upp och kolla.

Stackars lillkillen. Det har varit jobbigt för honom idag. Han har hållit upp humöret ganska bra men det han har väldigt kort stubin och är lättstött. Mammas älskling!!!

Nu blir det Biggest Loser Sverige!
Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0