Sovningen

Min ängels sovning har blivit lite konstig nu dom senaste två veckorna... När han var sjuk så ville han inte ligga i soffan och sova, eller ligga ner överhuvudtaget under dagen utan han ville att jag skulle bära på honom så att han fick somna på axeln. Och lite dum som man är så gjorde jag ju som han ville. Och nu vill han inte ligga ner på soffan men jag är helt slut i ryggen efter att han har velat bli buren hela dagarna i två veckor.
Idag så fick han ligga på soffan tills han somnade. Han bråkade och grät i 30 minuter men till slut så somnade han och sov i 2 timmar 10 minuter!!!

Hoppas på att det kommer att bli bättre med det där för jag fixar inte att bära på honom. Killen väger ju för guds skull 9 kilo!! Det är mycket att bära på kan jag lova! Men jag misstänker att jag kommer att få bråka med honom ett par dagar innan han går med på att sova på soffan igen. Men det är bara att kämpa på. Jag vet ju varför han gråter.
Eller gör jag helt fel? Vad ska jag göra annorlunda??

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0