Stackars ängel

Min lilla ängel är sjuk! Från det att han vaknade efter att ha sovit en timme på eftermiddagen var han så grinig! Han har sovit mycket idag också, 75 minuter på förmiddagen och 60 minuter på eftermiddagen. Men han blev fort trött när vi var hemma, orkade inte leka eller göra nåt. Ville bara sitta på min arm hela tiden.

Strax efter 18 gjorde jag gröt till honom men han ville inte ha. Det är första gången som han inte ville ha gröt. Då knöt det sig lite i min mage och det gick verkligen upp för mig att han är sjuk... Han fick sitta i knä på mig och äta men det gick inte det heller. Bara gråt, gråt och gråt... Provade med välling men det var samma sak där. Fick i honom kanske en sjättedel av gröten, det är ju bättre än inget.
19.08 la jag ner min ängel på kudden och kl 19.14 var jag tillbaka på nedervåningen igen. Så sliten! Hoppas verkligen att han sover bra inatt.

Själv så drasade jag ner i soffan när Viktor somnat. Man blir helt färdig av att ta hand om ett barn som är sjukt. Blir en tidig kväll för min del. Hoppas på att Gorgeous hinner komma hem innan jag ska sova bara. Hade tänkt att lägga mig nu snart så vi får se...

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0