Trött



Jag är lika trött som jag ser ut kan jag lova... Kom i säng ganska tidigt trots allt igår men är ändå sliten. Får vila tillsammans med Viktor efter frukosten. Det är så himla mysigt...

Igår så var Malene och hennes man Kim här och hälsade på. Vi åt middag, färsfyllda paprikor, och sedan lite chokladpudding till efterrätt. Mycket gott och trevligt. Dom blev erbjudna att vara kvar och se en film om dom ville men dom var också slitna så dom åkte hem rund 21.30 tror jag det var... Och det var nog tur det annars så hade nog både jag och Gorgeous somnat i soffan under filmen.

Men ikväll blir det nog film för oss iaf. Har fått två av filmerna som vi beställde. Det tog sin lilla tid men till slut så. Får se om det blir någon av dom eller om vi sparar filmerna till filmkvällen med familjen Lindman Dahl. Får diskutera med min underbare sambo vid frukosten sen.

Love, emmskalemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0