Igen......

Min ängel väckte mig strax före tolv inatt. Jag gick in till honom och när jag ska lägga honom ner och få honom att somna om så får han panik och jag känner att han är varm över hela kroppen. Ja ja, in med honom till vår säng, Gorgeous gick ner för att hämta termometern och mycket riktigt. 38,6. Så idag är jag hemma. Viktor verkar vara piggare så håll tummarna för att det bara var en febertopp inatt.....
Min ängel har hostat en del den senaste tiden och då har vi gett honom Bromhexin, det gav jag honom även inatt.
 
Nu sitter min ängel och äter smörgås eftersom han är inne i en period när han inte vill ha välling. Och nåt måste han ju få i sig, han vaknade strax efter 6 och vi ska äta frukost runt 8. Men får nog skjuta lite på det, han äter en hel del smörgås nu...  Men jag klagar inte, det är skönt att han är såpass pigg så att han äter...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0