Morgon...

Sitter vid köksbordet med min underbara ängel! Dock tycker jag att det är på tok för tidigt och vi har redan varit vakna i ca 45 minuter... Gorgeous ligger kvar i sängen, det var hans tur att ha sovmorgon, jag fick ligga kvar igår. Är fortfarande vansinnigt trött! Det har varit ett par intensiva dagar. Eller nej, nu tog jag nog i. I fredags så var vi i Borgvik hos "fafa" och "Ei" på mat och igår var vi i Skåne och åt mat där.
Idag ska vi till PG och Emma och kika på bebis och sedan måste vi handla grejer till Viktor. Han behöver t-shirts och ett par sandaler. Helt plötsligt så var det sommarvärme ute och han blir så varm i sina skor.

Igår när vi kom hem så tok vi ett städtag ute. Sopade av altanen och fram med mattan och utemöblerna. Hur fint som helst blev det. Ändrade om lite det här året så att vi fick med plats för lek. Blev jättebra!! Kommer kanske en bild längre fram...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0