En välbehövlig paus

Jag kommer att ta en bloggpaus.
Hur lång?? Ingen aning. Kommer jag tillbaka?? Ingen aning.
Jag känner just nu att hålla igång med bloggen blir för mycket. De som känner mig vet att jag har otroligt svårt att släppa vissa saker, dammsugning för att bara ta ett exempel. Ni som känner mig vet som sagt.....
Och så som jag mår nu i och med graviditeten så har bloggen bara blivit ett "måste". Det är inte roligt längre att sätta sig och skriva och det vill jag att det ska vara. Jag känner det bara som ett tvång...

Därför har jag nu bestämt att jag tar en paus på obestämd tid. Jag kanske kommer att släng in ett inlägg då och då men inte så som förut och det kommer att bli väldigt oregelbundet.

Hoppas ni förstår!!
Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0